התקרבות ש"ס לגרש"מ עמאר מחסלת את תקוותו של אלי ישי?

אלי לא חושש, הוא יודע שהרב עמאר יצעד אתו עד הסוף, וייתן לו את התמיכה המגיעה לו
משה נתנאל 2 Comment on התקרבות ש"ס לגרש"מ עמאר מחסלת את תקוותו של אלי ישי?

אווירת הפיוס הספרדי שהחלה לנשב בביקורו של דרעי בבית הגרש"מ עמאר, מותירה אחריה נעלם גדול ומשמעותי: מה יהא בגורל ההנהגה הרוחנית המיועדת של מפלגת 'יחד'? • גורם בסביבת ישי: הוא קיבל הבהרה מבית הרב שהוא ילך אתו עד הסוף

אלי לא חושש, הוא יודע שהרב עמאר יצעד אתו עד הסוף, וייתן לו את התמיכה המגיעה לו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אווירת הפיוס הספרדית שהחלה לנשב בביקורו של יו"ר ש"ס אריה דרעי בביתו של הראשל"צ הגרש"מ עמאר בצהרי פורים, מעלה ספקולציות רבות אודות מניעיה, לצד תקוות וייחולים לאיחוי הקרעים המעיקים בהנהגה ובחברה החרדית-ספרדית.

בעוד מרבית ההתייחסות נתונה למהלכיו של יו"ר ש"ס, קשה להתעלם מהצד השני של המטבע, הלא הוא יו"ר מפלגת 'יחד', יריבו המר של דרעי, שהרב עמאר נחשב לאחד מתומכיו המרכזיים, והתקרבותו להנהגת ש"ס עשויה לחסל את העתודה הרוחנית שעליה הוא בונה את המשך פעילותו.

למרות זאת, בשיחה עם אתר 'קול חי' מפריך אחד ממקורבי ישי את החששות, ודוחה אותם על הסף. "אלי לא חושש, הוא יודע שהרב עמאר יצעד אתו עד הסוף, וייתן לו את התמיכה המגיעה לו". אמר הגורם והוסיף, "אלי לא הסתכסך עם הרב מעולם, בשונה מהשני שרב עם הרב ולאחר ששמע מה שמע, קיבל רגלים קרות ורץ להשלים אתו".

חשוב לציין כי עד לרגעים אלו אלי ישי לא פצה פיו בעניין הפיוס המדובר ברחוב הספרדי, כאשר לפי אותו מקורב אין מדובר באכזבה של ישי מאותו פיוס, אלא מהבהרה ברורה שקיבל מבני ביתו של הרב עמאר.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    ישי כל מה שיש לו זה מחלוקות ובלי מחולקות הוא לא שווא קול אחד, לכן עכשיו הוא בלחץ הכי גדול שיש, בתקוה שיהיה שלום בציבור הספרדי מהר מאוד עם כולם.

  2. 1

    למה לא מזכירים את זה שאם דרעי עושה את זה זה בגלל שהוא מבין שהמצב שלו גרוע לפי כל הסקרים………
    וד"ל